Bestelling

IN ‘MIJN ACCOUNT’ 

  • Login met jouw Veliche Gourmet account 
  • Kies ‘Bestellingen’ in het linker menu
  • Vind de bestelling waarvan je de status wilt weten. Als je hierop klikt zie je de orderstatus.   

BETEKENIS VAN DE STATUS 

  • In behandeling: je bestelling is ontvangen. De betaling moet nog worden ontvangen.
  • Afgerond: je bestelling is ontvangen, betaald en wordt doorgestuurd naar ons magazijn.
  • Voltooid: je bestelling is ontvangen, betaald en verzonden.
  • Mislukt: je bestelling is mislukt, omdat de betaling niet is gelukt.

PER E-MAIL 

Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvang je een trackingnummer waarmee je de bestelling kan volgen.
Heb je vragen over de status van je bestelling? Neem dan contact met ons op. 

  • Bestelling wijzigen of annuleren

    Neem contact op met ons via het telefoonnummer +31(0) 88 – 80 09 843 en dan gaan we je proberen te helpen.

  • Voorraad infomatie

    Alle producten van de website zijn op voorraad en kunnen de volgende (werk)dag worden geleverd, mits besteld voor 23 uur.